Οι Οδηγοί αποτελούν μια εθελοντική πρωτοβουλία μετάφρασης των πρωτότυπων Οδηγών «Autism&Uni – Βest Practice Guides» από την Αγγλική γλώσσα που ανέλαβε το Δίκτυο «Φιλικά Πανεπιστημιακά Περιβάλλοντα για Άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)», στο οποίο το Πολυτεχνείο Κρήτης είναι ιδρυτικό μέλος, εκπροσωπούμενο από τον Πρύτανη Καθηγητή Μιχαήλ Ζερβάκη και μέλος της ομάδας έργου τον Αντιπρύτανη Έρευνας και Καινοτομίας Καθηγητή Κωνσταντίνο Αλκέτα Ουγγρίνη.
Οι Οδηγοί αποτελούν μια συνέχεια του έργου «Autism&Uni – Best Practice Guides», με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή Marc Fabri από το Leeds Beckett University. Έχουν μεταφραστεί, εκτός της Ελληνικής γλώσσας, στην Ολλανδική, Suomi, Πολωνική, Γερμανική, Ισπανική, Πορτογαλική και Γαλλική, αντίστοιχα.
Ο πρώτος Οδηγός απευθύνεται προς τη Διοίκηση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, ο δεύτερος Οδηγός προς το Διδακτικό Προσωπικό των Πανεπιστημίων και ο τρίτος Οδηγός προς τους επαγγελματίες που υποστηρίζουν αυτιστικούς/ές φοιτητές/τριες εντός και εκτός Πανεπιστημίου.
"ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ" Το έντυπο «Φοιτητές με Δυσλεξία» απευθύνεται στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Πανεπιστημίου Κρήτης και σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της προσπάθειας του Συμβουλευτικού Κέντρου Φοιτητών να ενημερώσει όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ως προς τις δυνατότητες που υπάρχουν για την καλύτερη προσαρμογή στο πανεπιστημιακό περιβάλλον και την ισότιμη πρόσβαση των φοιτητών με δυσλεξία στις ακαδημαϊκές σπουδές.
"ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΠΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΓΑΡΑΚΗ ΨυχολόγοςMSc Πολυτεχνείο Κρήτης. Παρουσίαση στην 3η διαδικτυακή Ημερίδα από το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ) και τα στελέχη του Προγράμματος Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».